vikt hets!!

Jag sitter och kollar runt på massa bilder. Gud va duktig jag var för ett tag sedan. (ganska många månader sen) Jag tränade åt rätt och var smalare. Jag mådde super. Jag hatar att vara små fet. det gör jag verkligen. Jag hatar när jag läser olika inlägg på bloggar i stil med. Du är fin som du är. Man ska träna för att må bra bla bla bla.. skit snack. Alla som tränar gör det fölr att hålla sig sunda. Vissa går över styr, men det är inte dom vi pratar om. Utan om dig och mig. Vi tränar för att få bra kondition må bra i rygg och axlar och för att inte bli tjocka. För att trivas med oss själva. Å glöm int Alla idela är olika. Tjock för dig behöver inte vara det för mig! Jag tycker inte att jag är tjock. Jag har gått upp massa i vikt. Men som jag brukar säga.. det är min grej att göra det under sommarn. Men saken är den .. jag mår bra ända. Jag ljuger om jag säger att jag inte stör mig på det extar kilorna jag fått. För de stör mig. Men jag vet också om att jag kommer tappa dom när sommarn och allt va den har att erbjuda med god mat, vin och efterätter är över. Så nu njuter jag av allt som trillar i min mun. för snart kommer vardagen. Jobb träning och lata kvällar i soffan. Jag ser fram emot att komma i form. Jag gillar att vara smal. Döm mig inte för det! Precis som jag inte dömmer er för hur ni ser ut. Bara ni trivs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback