uppdate från ett mycket varmt grekland

Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Här kommer lite bilder på våra senaste dagar.



Det fortsätter att slinka ner mycket öl och mat i våra magar.. men hur kan man motstå något i stil med denna?? Glasen kommer direkt från frysen Riktigt kallt och gott.

En kväll vet inte vilken, har verkligen ingen koll på dagarna här nere. Tur e la det. Avkoppling tack!! I varje fall en kväll blev vi riktigt kanadas och dansade loss på hamnens disco. sååå jävla svettigt och roligt.



hahahaha... a ni fattar ju nivån =) denna kvällen träffade vi tre killar alla 43 år som jobbade med IT. jag hade sådär kul. Så jag tog tag i mitt umgänge och hittade tre supersöta tjejer som jag släpade upp på dansgolvet. Dom bilderna kommer inte visas här..



Dagen efter va vi lite slitna. Så det blev mycket god mat. Grekisk sallad. Hamburgare aa ni ser ju själva.




Idag har vi varit ute med leksaker igen.. denna gången lite större, lite mer hästar och som henke sa .. den e faktiskt bekvämare att sitta i nosen!! hahaha

En mycket nöjd nos.. =)



Vi ser så mycket fina ställen när vi är ute och åker. Denna bild är tagen från en retaurang.. inte illa va!!



Efter några timmar med sol och bad drog vi vidare upp i bergen. Vi var ute i 4 timmar. Här ser ni marmor. Det finns marmor överallt hät. Bord stolar golv.. a ni ser ju var det kommer ifrån.



Vi stannade i bergen, det finns även lite byar och små kiosker på sina ställen. Glass och cigg va det jag behövde.



I morse var det för övrigt 43 grader. så det blir mycket skugga och läsning för min del. Tack jenny för böckerna. som du redan vet är jag fullständigt besatt. I morgon ska jag börja på 2:an. jag är rädd att jag inte kommer kunna slita mig. stackars henke. jaja.smällar man får ta när det finns vampyrer som kokurerar =)

På fredag har vi bokat ett prov på dyk för mig. Jag e sjukt nervös. Men det ska samtidigt bli kul. Henke e så stolt över mig. jag kommer klara det bra!! *nervös*

nee nu ska jag väcka min nos för en kväll på stan!

Å tack för det fina messet R&J. Ni e för söta.

massa kärlek till er där hemma å tack för alla fina kommentarer.
puss lilla lin

Kommentarer
Postat av: carro

åhh är det twilight du läser?? grymt bra iaf =) hoppas att ni njuter!!!!!

2009-07-09 @ 13:42:06
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: carro

det känns som att det är mkt just nu, jag orkar typ inte hehe. det blir vallda =) den 1 augusti flyttar vi =) planerna går väl sådär letar efter låtar utan text på, vart hittar man sådant, jag vill inte ha piano. röj när du kommer hem =)

2009-07-09 @ 18:41:12
Postat av: Jenny

Kul att du gillar böckerna, duktigt beroende framkallande =) Ni verkar ju ha det underbart, vilken vacker miljö! Roligt att du ska pröva att dyka, lite på mig...fixar mina nerver det, så gör du det...utan problem! Reza hälsar. Puss & Kram

2009-07-10 @ 10:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback