sjuk fast ändå inte..

Just det, när jag landade hemma igår ficka jag min Gt som utlovat. Min prins hade lagat köttfärsås och spagetti som jag slängde i mig. Efter detta däckade jag på soffan. Sov mellan 8 och 11. Vaknade med världens hals ont , huvudvärk och snorig näsa.  Kände mig varm och febrig. Så jag stapplade in i sängen. Somnade som en stock å vaknade 8 i morse igen. Trött?? Kropppen va degig och jag lite febrig. Men det va bara att ta sig i kragen och skynda till jobbet. Väl här drack jag massa kaffe och försökte vara pigg och possetiv.

Nu har jag tryckt i mig mat och det börjar kännas bättre. Jag och carro har fått gjort jätte mycket och dan har precis börjat. Jippie..

Så nu ska jag fortsätta slite en stund till. Jag har en kännsla av att jag kommer somna på soffan idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback