ny tv

Det finns inte riktigt tid för bloggen i mitt liv just nu. Därför den dåliga uppdateringen. Men jag ska inte lova att bli bättre som alla andra. Jag kommer nog att vara lite kassa hela sommaren. Speciellt nu när jag jobbar. Men men.

Nu har jag fika. En glass strut med choklad och citron choklad ligger och guppar i magen. Bästa fikan på sommaren.
När jag kommer hem hoppas jag att jag kan slänga mig i sängen och kolla på tv. Min man skämmer bort mig. Han har slitit som ett djur sedan vi kom hem. Med både sitt jobb och vår lägenhet. Jag har fått upp en jätte fin stor tv i vardagsrummet. *lycklig*

nu ska jag jobba.

baj baj.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snart kommer ni hem till oss! LÄNGTAR....

Pösseliposssss

2009-07-24 @ 12:30:31
Postat av: anna

livet e ju liksom viktigare än bloggen...så du är nog ursäktad ;)

a d ska bli såååå gott :)

2009-07-25 @ 01:12:42
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Gittan o Susanne

Nu märks det att du har gift dig. Dåligt bloggande fast det är ju klart nu måste du städa och sköta om gubben tvätta och se vacker ut. Slut på festandet och allt det roliga . Goa hälsningar från två töser i ett regnigt läsö på en trång båt

2009-07-27 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback