njuter av livet i fulla drag

För övrigt så njuter jag som fan av livet just nu.. sommaren är här och jag njuter av min semester tillsammans med vänner och min man. Dagarna spenderar jag vid havet och på kvällarna njuter jag av grillat coh dagebs. Med andra ord kan inte livet vara bättre. På lördag åker vi på bröllops resa. det ska bli sjukt underbart att spendera två veckor med min nos på naxos.



Reza hittade en ny funktion på min adtor.. svart vitt fast med färg ändå =) haha





vi har även hunnit med räkfross med massa öl och annat gott...



aaa.. ni ser ju hur bra jag har det.. i morgon blir det stranden och fixa det sista inför resan. vi åker hemmifrån halv sex på lördag morgon. Jag vet att jag inte har uppdaterat bra. Men jag har semester. Vilekt lite ofrivilligt har drabbat bloggen. Bättre kommer det inte bli nu när jag åker. Men givetvis har vi med oss datorn. Så ett och annat inlägg får ni hålla koll på.

natti natti

Kommentarer
Postat av: Mamma Gittan

Hej.Ni får ha en underbar resa, vi kommer att sakna er.Kramar älskar er,//Mamma Gittan och svärmor

2009-07-03 @ 07:07:52
Postat av: Pernilla

God morgon! Dags att gå upp och sen åka till beachen!

Ha en bra dag

kramar

2009-07-03 @ 09:03:29
Postat av: anna

Hoppas ni får en toppenresa!!

Sola lite för mig med...för här ska det regna =(

2009-07-05 @ 18:37:56
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback