GT

hallå bejbs..

Gud va tiden rusar. Det känns inte riktigt som jag har kommit hem än. Semester firaren caroline är fortfarande i farten. Men jag är tillbaka på jobbet, det är ganska roligt att komma in och gästspela en vecka såhär. Mycket som ska fixas innan jag drar igen.

När jag kommer hem står en GT och väntar. Jag längtar efter den och min man. Jag har inte varit utan han en hel dag på tre veckor nu..  Livet leker i kungsbacka.

För övrigt har jag fått mina två första brev adresserade till mitt nya efternamn =)

baj baj!

Kommentarer
Postat av: anna

Välkommen tillbaka till vad som kallas svensk sommar...innefattar storm,ösregn, åska och mörker :P

Härligt att ni kom iväg iaf...själv sitter man första dagen på semestern och är lagom bitter :S

2009-07-20 @ 18:36:00
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback