en månad som fru toft

I dag är det en månad sedan vi gifte oss.. Fan va fort tiden har gått. Men va roligt vi har haft. Den bästa sommaren i mitt liv, å än är den inte slut. Mer semester återstår. Om en timma drar jag från jobbet och har två härliga veckorr framför mig. Hoppas vädret är med mig bara. Annars så måste lägenheten städas och lite annat skit tas hand om innan vi sticker neråt i landet. På fredag efter lunch landar vi hos vårla härliga vänner pernilla och magnus. Det ska bli så skönt att komma ner till "landet" å sitta på pernillas altan och dricka drinkar och snacka skit. Jag längtar. Efter helgen drar vi vidare till hässleholm för lunch med farmor Inga, å efter det ska vi stanna i osby hos patrik och ullrika i två dagar för att sedan landa i Ystad med sandra och jerker. ÅÅÅ sommar sommar sommar. Semester!! Vill inte jobba förän i september igen.

jaja..

Å nej mamma och susanne.. jag lagar fortfarande ingen mat. Det gör henke. Jag städar inte, det är sommar, jag passar inte upp, jag blir uppassad =) det gäller att välja rätt

later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback