mys fredag!!

Vilket gott skratt vi fick oss när vi läste Magnus inlägg!! du e för go!

Madde jag saknar dig!!
Som du vet har våra karlar skaffat nya telefoner (ok du med, men du e ingen fucking åmål!!) dom sitter här och mäter sina penisar genom telefonerna, vad ska jag ta mig till, rädda mig!


OBS! detta är inte arangerat, dom är så här tråkiga!! Madde hjälp!!


Lets Dance börjar och maten är serverad!!
Nej Magnus, dom är inte till salu!



MM.. gott!! Sladd trasslet skyller jag Henke för!!


Vad tycker ni om lets dance förresten??
Jag måste säga att jag inte tycker det är lika bra som förr!
Tråkiga personer som är med och dom är inte speciellt duktiga. Okej Laila och Morgan är skit duktiga!
Men dom andra kan kvitta, dom bjuder ju inte på sig själva!!

Ja ja inget i-lands problem direkt.


rarelady








Kommentarer
Postat av: madde

Typiskt våra karlar... Såg ju riktigt mysigt ut annars, vi hörs ikväll, ska ge mig av på loppis nu :)

Hoppas du får en bra dag på jobbet!

Puss puss

2009-01-31 @ 09:21:18
Postat av: Emma Höganas

Snygg blogg du har! Lets dance tyckte jag var bättre än vanligt denna gången :)

2009-01-31 @ 14:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback