Söndag.

Nu har jag lite tid för mig själv.. jätte skönt, ska äta lite och kolla datorn såklart, skåne har åkt hemmåt och vi håller på att varva ner lite innan vi ska iväg på nästa jippo.. Hnkes morbror med familj bjuder på söndagsmiddag..
Jag älskar att bli bortbjuden på söndagar, det e min slapp dag, jag vill helst bara vara, inga måsten bara vila =)

Vi somnade på soffan igår igen jag och pernilla, jätte skönt nu är vi verkligen utvilade inför en ny vecka, Ny vecka, nya möjligheter som jag brukar säga.. hahaha..
Det har verkligen varit mysigt att ha skåne på besök. Vi träffas alldeles för sällan.. Det e ju faktiskt inte så lång imellan oss. Bättre blir det iofs när våren kommer, när man har lite mer energi.

Igår fick jag rea fynda lite, tänk va det kan göra en glad, jag köpte lite trosor nagelack och en as cool top på GinaT. Tänkte jag skulle ha den till Svarta jeans och Prime boots. Med massa smycken såklart..

                   
Vad tror ni om detta??                     Coll dragkedja i ryggen..

Hörs senare.. puss Lin 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback