Smoothie!!

Nu har jag gjort en jätte god smoothie och ätit apelsin!!
Jätte mumsigt..

Jag tog mild lätt yoghurt och frusna bär, hallon blåbär och björnbär tror jag det var. Sedan mixade jag allt i vår mixer, fan va gott det blev. Madde sa att det blir bättre med vanilj yoghurt, givetvis blir det de, det är ju mer socker. Men det ska inte lilla lin äta, BANTNING!!




Det går faktiskt bra med bantningen, eller jag skulle inte vilja kalla det bantning, jag är bara mer sund, tänker på vad jag stoppar i käften helt enkelt. Inget godis och ingen läsk. Försöker skippa brödet och pasta, min mage funkar bättre då också! Alla som känner mig vet att jag har världens konstigaste mage, men utan bröd och pasta funkar den som en klocka. Det är ju ett plus att man går ner nått kilo oxå!!


Tänkte jag skulle bjuda på mina bästa köp.. lite inspiration till era framtida köp kanske!!


Jeans jackan!! Min favvo i alla lägen.
Funkar till allt, den finaste klänningen den sötaste tunikan och dom slitnaste jeansen!
(Nolita)


Den lilla detaljen =)


Den korta svarta jackan/kavajen. Jätte användbar! (Nolita)


Boots! Jag vet att att vi ska ha klackar som tjejer!! Å det har jag ibland.
Men det finns inget mer användbart än boots. Både till fest och vardags bär jag dessa!
(Prime boots)



Mina favvo jeans! Som ni vet har jag dom även i svart! (Replay)


En lite mörkare variant, den är lite cleanare och lite mer loose i passformen.
Super skön och ur snygg. (Nolita)



Nu är det dags att nana.. ska upp med tuppen imorgon.
Sov gott

rarelady



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback