shoping!

Nu har vi varit på turne jag Sandra och Sigrid. Hon e verkligen hur söt som helst den ungen!!

Vi for som sagt upp till stjärnboden och jag hittade ju givetvis lite roliga saker. Jacka väska linne/klänning två stora sjalar och en overzise kofta. oj vad roligt.

Efter shopingen åkte vi till Sandra och drack en kopp kaffe. Sigge åt lite mat och jag blev jätte trött. Så nu har jag legat på soffan en stund, dags att ta tag i mina sysslor!!


Dagens ihop slängda outfit..
Jeans ra-ra, top och sjal  amarican vintage, farmorslinne och cardigan från cheap monday.




Sigge och hennes favvo bok!



Dagens inköp!!


Overzise cardigan från object



Linne/Klänning från Vila! Den är längre baktill och har knappar hela vägen fram!


Väska från Jouels och sjalar från Saint Tropez


Jacka från Ichi..


Japp, nu är det slut med shopingen för denna gången! Måste spara pengar till bröllop. Annars får jag skäll av nosen. Det vill vi ju inte.

Nu är det dags för mat!!
Sen är det dags dammsugaren fram.

rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback