Rea fynd!!

Idag är jag helt slut, slängde mig på soffan så fort jag kom hem. Det har varit en tuff dag på jobbet och min nacke värker mer än vanligt!!

Så jag var ju givetvis tvungen att rea fynda lite innan dagens slut. Jag fick med mig en ur läcker klänning hem, 99 kr, jag e sååå nöjd! I morgon blir det mer shopping med svärmor. Jag har hängt undan en jacka som ska hämtas ut och så blir det en sväng till stjärnborden! En liten utflykt på en vanlig sliten torsdag! Det kan ju inte bli bättre!!

Som vanligt är schemat fullspäckat under morgondagen!!

  • Tvätta
  • Städa
  • Hämta Jacka
  • Stjärnboden
  • Få massage
  • Måste ner i källaren och röja (nu ska det prioriteras först!)
  • Träffa Sandra och Sigrid
  • Jobba för Aid
  • Solning hade inte varit fel! Skulle vilja spraya mig!! Någon som vet var man kan göra det??

Nu är det dags för Made in Sweden!!
Missa inte det, hörs snart

rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback