Made in sweden

Såg ni det? Jag tycker det verkar bra.. han Kim e ju inte riktigt med i matchen. Jag fattar vad han menar, han vill göra sin grej, men va fan, får man hjälp av de bästa i världen kanske man ska lyssna. Desmond kunde ju varit lite mjukare, men man vet ju hur Amerikanare är!
Bagge e så söt, han e verkligen känslig, bryr sig om alla.
En gosig nalle björn!

Andreas sa det bästa idag!

"Det finns alltid någon person genom livet som vet lite bättre, den personen bör man lyssna på"
Ett jävligt bra citat, det ska jag börja använda när någon hävdar att jag har fel.. haha




Nosen e min gosiga nalle björn..

En lite hälsning till min BF Madde som slutförde sin kurs idag, jag vet att hon fixade det galant!

//rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback