Made in Sweden!!

Men lilla Kim, du är verkligen inte smart!! Jag fattar inte hur han tänker, den chansen han fått e typ 1 på miljonen som det heter så fint =)
jaja, han vill göra sin grej, jag säger som Andreas, "vill han göra sin grej, ska inte vi stå i vägen för det!!"

Är det någon som följer Lipstick Jungel? Jag bara måste ladda hem den serien, verkar sjukt bra!! Har nog kommit in i ett serie stim!! Gossip e ju slut för säsongen, så nu måste jag bota mig med något annat!!
Har ni några förslag??

Idag SKA jag nana tidigt! Nu får det bli slut på sena kvällar och tidiga mornar!
Klockan ringer sju i morgon, då ska jag vara pigg.. jag säger som jag brukar,

Ny dag nya möjligheter!

Min nya klänning, jag e super nöjd!!

jätte söt i ryggen!! Men det kommer bli bätre med klackar och fixat hår!!
Nu väntar jag bara på en fest inbjudan.. hahah

Sov gott..

rarelady

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den klänningen har jaaag med=D! I blått! Grymt snygg!

2009-01-29 @ 01:05:01
Postat av: Anonym

hmm verkar inte som att kommentarerna funkar korrekt...mitt namn gick inte fram/sara

2009-01-29 @ 01:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback