Ledig lördag!!


Vilken kväll det blev i går, räkfrossa och en tur på stan med sara.


Kvällen började hemma hos oss med räkfrossa som sagt, jag Sara Henke Bm och Saras päron käkade sjukt mycket räkor, kollade lite på Lets Dance och babblade. Närmare tolv drog brudarna ner på staden, många drinkar och danssteg han vi med, fan vad roligt vi hade Sara.

 

Väl hemma igen fann vi våra familjer sjungandes, Henke ska gå med i kör hahaha.. vi fortsatte en sväng, halv fyra va det dags för sängen efter en mycket lyckad kväll.

 

I morse vaknade jag klockan tolv!! Jag kan inte minnas när jag fick sova så länge sist. In i duschen och upp med min karl, Henke är lite mer seg startad än mig, det tar en stund att få igång han, speciellt när han e bakfull. Madde och Daniel va på G in till stan så vi for iväg. Käkade frukost på Tintin och kollade lite skor, tyvärr fick jag inte med mig några hem.. (Madde hade givetvis på sig sina nya..)

 

Vi fortsatte på ikea.. lite vinglas filtar och annat trams åkte med hem.

 

Min bakfulla söta älskling myser med nya filten och mölar chips!!

 

Vinglas!! Dom har en förmåga att alltid gå sönder...

 

Trött Lin... Filten offelia från Ikea. snygg och jätte mysig.

 

Nu är det dags för sängen, men första ska jag nog klicka hem något på nelly.com det kliar liksom lite i fingrarna när lönen ligger på kontot!! Känner ni igen det?

 

Hörs i morgon mina vänner.

XOXO

Kommentarer
Postat av: sara

Hekt grymt va det, längesen jag hade så genuint trevligt som vi hade! Måste göras om!



Henke i en kör, trodde det blev bestämt igår att det inte var tal om det hahaha, henke=nya pavarotti...jovesst!

2009-01-24 @ 23:07:07
Postat av: Anonym

BTW, du kan börja prenumerera på mig med nu, tack för inspirationen

2009-01-25 @ 00:47:28
URL: http://saraalfridabenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback