Lammstek

För några timmar sedan satte jag gaffeln i min första lammstek, vilken upplevelse, hur gott som hels. Marie hade gjort steken helt perfekt rosa. Den serverades med klyftpotatis (som jag skippade, GI!) och grönsallad med enbärs sås. mmm ni hör ju hur bra det låter =)

Det e lustigt det där med lamm, alla säger att dom inte gillar det, det smakar som ull säger nån, sticker i munnen säger en annan, jag trodde inte att jag gillade det, men det gjorde jag..

Har ni sett filmen "how to lose a guy in 10 days"? Den e rolig som attan. Hon (Kate Hudson) blir bjuden på lamm av sin dejt, men låtsas vara vegetarian, en grej för er andra som kanske inte gillar det lika mycket  som jag =)

Om ni inte har sett denna måste ni kolla.. Världsklass!!

Marie och Leif har en super fin lägeneht, för er som söker lite inspiratipn.. kolla in detta..


Ljus och färska blommor!!


Förrätt dukas fram vid köks ön..


Öppen spis.. mysigt!!

Nu är det dags för film hos familjen toft/skårbring

The Curious Case of Benjamin Button


Snyggingen själv e med.. oj vilken fin god natt film

Nana gott alla.. puss Lin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback