Kan man bryta en deal?

Jag och Henke gjorde en deal för många år sedan, han lagar mat och jag gör allt annat! Det va bra, jätte bra verkligen, men nu har jag inte tid längre, hur gör man då? Kan man bryta en deal?

Jag jobbar 100% och lite till på mitt vanliga jobb, sedan har jag bokföring och löner för AID, jag tvättar, städar, stryker, gör frukost och är alltid glad (!!??)men jag är så pedantisk, jag vill ha fint hemma ,rena kläder och en glad vardag!
Jag älskar att skämma bort min man, han är verkligen värld det, han gör så mycket annat fint för mig,
men jag måste nog ändå lägga om denna deal vi har..

önska mig lycka till =)

Behöver jag säga att det inte blev någon dammsugning för hans del?? men han bäddade i varje fall nästan hela sängen själv  =)

//rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback