God morgon...

Lets Dance blev ju inte direkt någon succe för Blondinbella. Hov var hur vacker som helst och jätte duktig, men det fanns par som va bättre, de va ju tydligt. Men jag tror faktiskt att dom kommer bli bra, om dom får stanna vill säga.

Vi käkade Tacos i går som sagt och drack ett glas vin, mer blev det inte innan jag fick sån huvudvärk så jag höll på att dö, jag somnade på soffan strax efter 10, jätte skönt, lite tråkigt, men så är det ibland.

Så nu är jag utvilad, gick upp strax efter nio och gjorde frukost till min stora familj som jag har på besök. Nu ska vi göra i ordning oss lite och dra iväg till Ikea. Vi måste köpa en barnstol till Samuel och Henke ska ha något mer till kontoret, jag e mer sugen på lite affärer, har ju inte hunnit kolla något på rean än )=.. ett par nya skor och lite toppar skulle sitta fint. Vi får väll se vad vi hinner med.

Nu ska jag vara social..

Hittade förrästan min gamla dikt bok i källaren när jag städade ner julsakerna..
Tänkte lägga upp några senare lr i morgon.

ha en bra dag..


Samuel vill också vara med och blogga!!
Här sitter han i mitt knä och busar. såå söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback