Data nörd??

Nu har jag suttit i flera timmar (igen) och försökt piffa till min blogg!
Man ska ändra på massa koder och skit för att få ordning på det, men jag vet inte hur. Jag har spenderat ca 3h och det enda jag lärt mig är hur man byter bakrundsfärg!! Va fan tror dom? Att man e nån jävla datanörd eller??!!

I varje fall, när jag hade bytt bakgrundsfärg så blev det skit fult till den gammla mallen, så nu har jag valt en ny, men arbetet på den får jag skjuta upp till en annan dag! Då tänker jag be min datanörd till man om hjälp.

För övrigt så har jag haft en bra ledig dag, vilat en del och shoppat som ni vet. Men jag har även lykats komma fram till lte mer saker gällande my wedding!! Jag har bokat in lite möten och hittat en super sida på nätet som jag ska klicka hem saker ifrån!! Det kommer bli hur bra som helst.

Hoppas ni haft en bra dag!

Vi hörs i morgon, då blir det räkor och Lets Dance.
Det har nästan blivit en räk fredag i vår familj, men hur gott är det inte då? Bästa tror jag!!

rareldy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback