Bröllops planering!!

Nu gjorde jag det igen, skulle precis stänga av datorn för kvällen, men nej! Tro fan att jag gick in på bröllopstorget och kollade på planerings listan!!
PANIK!!!!!!

NU måste jag:
  • Ringa kyrkan - dubbel kolla så allt e ok. -Vem är präst?
  • Boka en visning av festlokalen -kolla tallrikar-glas-bestick-bord-mm!
  • Boka tid med PN
  • Ring fotografen
  • Boka resa
  • H&M måste prova ut kläder
  • Bubblor!! =)
  • Ring J ang. Inbjudningskort
  • Kolla ut hotell för resande gäster
  • Bestämma mig för vilka blommor det blir
  • Ring Emelie ang. buketter
  • Göra färdigt inbjudningslistan
  • Prova ut tärnklänning
Detta måste göras så snart som möjligt. Jag skulle gärna se att det är klart om en månad!!

Herregud, jag gifter mig snart!!


rarelady


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ingen stress, tjejen! Börja med att ringa samtalen som du kan, så har du redan där gjort en helan del.

Ring om du behöver hjälp med något för vi hjälper gärna till <3

Pusselipuss

2009-01-29 @ 08:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback