Brejk

God kväll mina vänner.

Ja, det gick ju sådär med min lista! några punkter har jag avklarat, men långt ifrån alla. Nu har jag i varje fall lagt ner för dagen, nån måtta får det vara.

Jag började som sagt med bokföring och annat tjafs för AID, sedan var det dags för ett uppbrott, då åkte jag hem till Anna och Barnen och drack kaffe, jätte skönt.


Världens sötaste Albin leker med bilarna han fick av mig.


Sötaste Ebba i sitt nya fina läppglans.


jag fick en super god lotion i lyxig flaska och ett läppglans!

Efter paket och kaffe for jag till Coop, handlade lite och gasade hem. Madde satt i trappan och väntade när jag kom, vi drack ännu mer kaffe och snackade skit.

Nu har jag bokfört klart och städat, tvättmaskinen har gått varm i källaren. Till slut känner jag mig ändå nöjd med dagen. Det trodde jag inte för några timmar sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback