Vilken besvikelse..

Jag har hittat dom.. mina älskade skor!!

När jag flyttade in hos Henke för några år sedan tappade jag bort en hel låda med skor, trodde jag!
Men nu när jag äntligen tog mitt förnuft till fånga och gick ner i källaren för att hämta upp min dikt bok fann jag dom! Mina älskade skor! Trodde jag.... en svart soppsäck låg nerknödd i en flytt låda tillsammans med regnkläder och lite sjalar. I säcken låg skorna. Men oj vilken besvikelse, jag trodde inte fötterna växte efter man fyllt 20. Men det har tydligen mina gjort, om jag inte gick med för små skor innan vill säga! Jätte fina röda och blåa converse som visade sig vara en strl för liten. Pumps som är helt utslitna och tofflor som borde ligga i pappresskorgen hittade jag.

Jag som har drömt så fina drömmar om mina skor. Jag har saknat dom och  undrat vem som har tagit hand om dom. Tänk vad besviken man kna bli.

Men jag hittade i varje fall diktboken!!
Mer om den sen.

Nu är det Coop dags. I Kylen dansar råttorna.



rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback