Ledig dag

God kväll mina väner.
Idag har varit en toppen dag! Jag  har inte gjort något vettigt över huvud taget =).
Jag var som sagt hos frissan mellan 10 och 13, sedan for jag hem till tvätten och käkade lite lunch. Somnade på soffan i över en timma. Vaknade när Sandra ringde och begav mig ut på över en timmes lång promenad, hur skönt som helst!

Efter det begav vi oss till bröllops lokalen för en titt på bord, stolar och porslin. Det kommer bli toppen. Nu har jag ätit räkor (min nya favvo mat) och ska bara slappa hela kvällen.

Gud vilekn slapp dag, jag får nästan ångest. Men jag är ju ledig hela helgen, då kan jag lägga lite tid på städning mm.

Usch jag känner mig så tråkig... Inget roligt händer just nu, ok jenas mässan va skoj, kul att komma iväg lite. Men det är något som saknas. Känner mig lite halv, lite ledsen, men som sagt. Jag har haft en bra dag idag. Men jag behöver nog gråta lite. Madde hade varit fin krydda, får satsa på att träffa henne i helgen.

rareldy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback