Vad ser ni fram emot?

Mår ni bra utav att längta efter eller till något?? Det gör jag!!
Jag längtar och ser fram emot massa saker som jag vet eller hoppas ska inträffa.

I kväll kommer Helen och vi ska ta en lång promenad
I morgon ska jag träffa Sandra, vi ska äta cesar sallad och dricak rödvin på ett ställe i Kungsbakca. Det ska bli jätte mysigt.
I helgen ska vi träffa Sunarli och Christian.

Det är saker som ligger nära som man kan se fram emot.
Men de som är lite längre bort är nog nästan bäst, det som får tiden att gå lite fortare fram till vår och sommar.

Några saker jag ser fram emot.


Jag ska gifta mig!



Förhoppningsvis få komma iväg på en helt fantastisk bröllopsresa





Det kommer helt klart bli mycket shopping!



Det kommer bli många grillningar med vänner.




 kommer jag och Nosen hitta vårt dröm hus??
 
Jag längtar ner till Helsingborg. Stranden, lugnet och givetvis till  festivalen senare i sommar.
Snart kommer vi pönan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback