Delfinal 1


Det visade sig att Emilia kunde sjunga annat än big big world =)



Go Emilia!!

Nu va det avklarat, första delfinalen är gjord. Jag och henke har suttit och dömt ut låtarna en efter en, men när man hör dom igen ändrar man sig faktiskt. Jag älskar Alcasars låt. Hur svängig som helst. Å lilla emilia, så söt så man dör. Hennes låt va grym, jag e super nöjd med finalisterna. Jag är dock lite besviken på shirleys innsats, hon brukar var så sjukt duktig, men denna gången hade hon nog fått något i halsen. De va inte bra helt enkelt. Sorry Sara, håller inte med dig =) www.saraalfridabenes.blogg.se kolla in hennes melodi koll!!


Vi har som sagt haft lite kvalitetstid jag och min man. Om man nu kan kalla det för de, han har legat på en osffa och jag på en annan, när programet va slut landade jag vid datorn och han satte på en film, tänk vad mysigt man kna ha det!! Vi är inte som andra par!! Men vi hade ett moment i köket, jag hackade sallad och han stekte färsbiffar, det kallar jag kvalitetstid =)

Hur gör andra par tänker man ibland, för ingenting är ju som på film, även om man iblan vill tro det. Men hur gör man så att den lilla tid man har blir vettig?? Jag får ta tag i den tanken.

rarelady



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback