Sova

Jag gnäller alltid på min karl när han ligger på soffan hela dagarna när jag är på jobbet!
Idag har jag legat på soffan hela dan, verkligen hela dagen!! Jag har sovit bort en hel dag! Inte för att jag är bakfull lr trött. Utan för att jag inte har varit utanför dörren på hela dagen. Luften i lägenheten är som en tjock hinna, lr nej.. det finns ingen luft här inne. Det är helt kvavt.. Inte konstigt att man är trött. Nu  är det verkligen dags att sätta igång.

Vi hade bestämt att vi skulle städa och grejja hemma idag! Tvätta och organisera lite, kanske åka till ikea en sväng och köpa någon bra förvarings hylla.

Fy fan vilken skit dag, jag hatar att sova, ångesten biter mig i nacken..

Nu måste jag greja!!

rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback