Sol i sikte..

Oj vad tiden rinner ifrån mig, jag som fick gå tidigare från jobbet, men ni vet hur det är. Man ska fixa oxh tricksa innan man väl kommer innanför dörren. Min syster har inte svarat, så det blev ingen klännings provning idag.. jaja.

Idag när jag körde hem lös solen, jag har inte sett den sen i somras känns det som, tänk vad det kan göra att gå lite tidigar ifrån jobbet. Man blir helt lycklig i själen av att se sol, kisa lite och bara le.

Nu ska jag fräscha upp mig lite, så gott det går efter en dag på jobbet =)

hörs snart.


Bild är tagen från bilen på motorvägen, inte så bra, men ni känner min kännsla!!

rarelady

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HJÄLP!!!! DU HAR JU INTE BLOGGAT IDAG!!!

Hur ska jag överleva? :)

Pusselipuss

2009-02-13 @ 11:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback