Sängen tog över mig..

Sängen tog över i morse, jag orkade verkligen inte ut på promenad. Usch vad lat man kan vara, men det är ju faktiskt måndag!!

Så i stllet tänker jag fjäska för min syster, om jag erbjuder henne en ägg macka (hon älskar ägg macka) så får hon klippa min man, ta en kvälls promenad och sova hos mig inatt. Är inte det en bra deal??

Jag tror stenhårt på att börja promenera på tisdagar! Hoppas min kropp gör det oxå.

Nu ska jag återgå till mitt arbete.
Hoppas ni har en bra dag.

rarelady

Kommentarer
Postat av: Sanna syster

Ägg macka kan jag ju inte säga nej till, låt oss säga att vi tar en riktigt lång promenad så blir säckert mackan godare :)Syns sen hjärtat!

2009-02-09 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback