Planer vecka 8



Jobb
Det händer inget speciellt på  mitt vanliga jobb.
Förutom att vi ska börja strukturera upp för en del ändringar som kommer ske inom kort.
Jag måste därimot lägga ner mycket tid på löner och bokföring på mitt nadra jobb.

Hemmet/kärlek
Mitt hem behöver en rejäl omgång med både dammsugaren och vatten. Tvättkorgen är översvämmad sedan flera dar tillbaka... shit jag måste boka tvätt tid!!

Handla hem massa god och nyttig mat med min karl, kärleken får vänta till nästa vecka.. hinner inte nu! =)

Nöje
Hmm.. än så länge är fredag och löradg bokad! Å det är måndag - snyggt jobbat caroline, här e vi spontana!! NOT!!

Bröllop
Kan man hyra in en weding planer??


Men jag är faktiskt ledig torsdag till söndag från mitt vanliga jobb denna veckan, så nu är verkligen min chans att komma ikapp mig lite!! Det gäller bara att se möjligheterna som det heter så fint


Hoppas ni har en bra dag!!

rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback