måndag

Idag vaknade jag och H av att det bankade som fan på hus taket, tänkte va fan håller grannen på med, tills jag kom på att dom lägger nytt tak!! kl 07.00 en måndag!!!! Är inte det olagligt??

I varje fall kinkiga och trötta kurrade vi in oss under täcket och gosade länge innnan det va dags att stiga upp. Så min måndags morgon blev inte så dum endå, en liten nalle bredvid som ville ha värme och kärlek, tänk va det kan göra mig glad en snöig måndags morgon.

Nu har jag precis slängt i mig lite lunch, snart har halva dagen gått och jag får åka hem och kolla min nya seri 90210 igen!! Ok jag är besatt, men vad ska jag göra hemma annars.. städa iofs.. ne trisst.


rarelady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback