Hemma hos David

God kväll mina änglar..

Vi har haft det sååå mysigt jag och lilla sigge, jag tror hon e världens snällaste unge. Hon såver länge, hon äter när man tar fram mat och hon skrattar när man busar. Tiden spran i väg..

Nu är jag i stan, hemma hos David närmare bestämt. Det är jag och grabbarna, vi ska äta fisk soppa och dricka massa sprit innan vi drar vidare till Bishop Arms..

Kort kommer i morgon.
Hoppas ni får en trevlig kväll.

Love
rarelady
(tack sandra för att jag fick låna din tös, du (ni) har gjort ett bra jobb)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är du som ska ha tack, hör av dig nästa gång du vill leka med Sigge..hoppas det går bra att ta sig hem i snöstormen,burr. Nu ska mami nana,hörs imorn!

2009-02-21 @ 22:39:30
Postat av: Anonym

du e söt du carro, sover med å haha puss på dig

2009-02-22 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback