energi??

Hur fan finner man energi i denna trista tid? Snön faller i kba och det är flera minusgrader. Jag är trött och hänging. Känner mig inte alls inspirerad tilll någonting.

När man har 100 saker att ta itu med borde man börja längst upp och jobba sig neråt, i stället plågar jag mig själv genom att skita i allt och bara skjuta upp "problemen" lång frammåt.

Inte för att det är något I-lands problem. Men just nu finner jag ingen energi, det är jobbigt!

Hoppas ni har en bra dag.

rarelady

Kommentarer
Postat av: maria

hej gums, sitter här i helsingfors nu. har fyra timmar att vänta på flyget til peking.



kul o läsa din blogg!



ta hand om dig så ses vi online :)



pusspuss

2009-02-18 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback