En riktigt bra dag

Idag har verkligen varit en bra dag, jag och min syster har hittat en tärnklänning till henne. Jag har städat hela lägenheten kliniskt ren och jag har shoppat. Ej att förglömma den trevliga fikan med sandra och syster på snäckan.

Lite bilder på inköp som låvat.



På snäckan hade dom någon konstig nyhets dryck, skulle tydligen vara skit bra med vitaminer och annat krafs i. Gott va det! Vitamin Defence!! Man vill ju inte bli sjuk som alla andra runt omkring, era stackare!



Mina älskade skor.. e dom inte sjukt snygga. Imorgon får ni se dom på när det vankas fest. Skorna finns på Din sko och va jätte billiga. Det står 349:- på lappen men jag har betalat 399:- ska man gå tillbaka då?? nee de skulle jag aldrig orka.



Oj vad fin jag kommer bli! =)



Hög kjol från JC 299:- Jätte fin på med drag kedja i sidan och fickor fram. Den blir det till skorna i morgon!



Ny inkomna jeans från crocker. Jätte fin ljus tvätt, det villl man ju ha nu!!
Det bästa är att dom är flare nertill. Det känns kul med någt annat nu när man gått i smala så länge! Man vill ju ha lite att byta med.



ÅÅÅ jag skulle vilja visa min systers klänning, men jag ska hålla mig. Men en sak e säker, vackrare tärna får man leta efter. Hon kommer verkligen bli super fin.

Tack sandra och syster för en bra dag!

Nu ska jag äta lite och kolla de sista på 90210..

rarelady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback