piss och pannkaka

Det känns tungt idag. Vissa dagar är bättre än andra, oftast är jag posetiv. Jag kommer klara mig, vi kommer klara oss. Jag kommer hitta ett annat jobb. Det är faktiskt dags för mig att dra vidare på andra äventyr. Det är inte själva grejen att jag får sparken som strör mig. Det ordnar sig. Det är allt runt om kring. Olika bud hit och dit. Upprörda vänner, falska människor och konstiga samtal. Jag vet varken ut eller in. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag vet bara att det kommer bli bra. Men just idag känns det piss och pannkaka. Just idag tänker jag extra mycket på dig min vän. Min bästa bästa Sandra. Men vi kiommer klara oss!



Jag är sugen på Pannkakar.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är viktigt att du säger att det känns så här och det är fullt förståligt! Men ur allt det negativa kommer det något positivt. Jag lovar!

Kramar

2009-12-07 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback