när mannen min kollar på tv för vi riktigt seriösa diskussioner

Jag: Nu köper du ingen julklapp till mig då som vi har bestämmt.
H: mmm
Jag: Köp ingen julklapp till mig, så inte jag sitter där och får av dig så får du nga av mig!
H: Jag ska köpa julklapp till dig ja!
Jag: Men va!!
H: Ja, asså inget du önskar dig, men jag ska köpa en sak!
Jag: Inget jag önskar mig ????????
H: mmm
Jag: Men vad ska jag nu hitta på till dig då? Vill du ha dom t-shirtarna vi pratade om?
H: Det vet du nog bättre än mig
Jag: ????

Nu har jag varit och köpt julklappar som du INTE önskar dig darling! Bara så du vet!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

God morgon min vän :)

Ha en bra dag

kramar

2009-12-22 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback