Måndag

Idag vaknade inte familjen Toft  när klockan ringde. Telefonen ligger ca 30 cm från örat, men det va inget som väckte mig i morse. Det var bäck svart i hela lägenheten och jag fick verkligen kämpa för att komma upp.

Väl uppe med lite frukost i magen och efter en dusch vaknade jag till någorlunda. Nosen mummlade något om tidig säng ikväll. Han hade nog inte vaknat när han sprang till jobbet, stackarn.

Nu är jag på jobbet, det rullar på som vanligt. Viker jeans slår in lite paket och känner mig ganska käck faktiskt.
Idag jobbar jag till 20. Fantastiska öppetider vi har i jul faktiskt.
Själv är jag klar med alla klapparna. Jippie.

Dags att fortsätta.
Ha en fin dag vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback