jag putsar varje liten fläck

Igår under vår städning påpekade henke att jag är alldesles för moggrann. Tex när jag sa till han att man måste torka av handtagen i köket, eller damma av tv bänken, eller när jag torkade av dörren in till toan tittade han menande på mig och sa. Du e duktig du älskling.

Jag fattar ingenting. Ingår inte det i vanlig städning?
Jag undrar hur han tror det hade sett ut om jag inte torkade av handtagen i köket varannan dag.
Då hade ju för fan hela veckans matlagning suttit där. Eller toa dörren. Det är ju inte så att alla som går in på toa bara använder sig av handtaget som normala människor gör.

Är jag för noggrann? Eller är det så att min man är ovanligt kladdig?
//askungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback