hej igen

Idag har jag plattat håret. Jag är jätte fin. Jag har på mig en ny knallrosa hoddie med linne och kjol. Sportskor och gosiga luddiga strumpebyxor. Känner mig lite som sportie spice. Fast snygg =)
Annars så är vi ganska trötta hemma. Julen och lite vila innebar längtan efter mer vila. Känner mig inte utvilad för fem sekunder. Ryggen värker och fötterna pulserear. Jag älskar att jobba i butik. Korta dagar med mycket tid att sitta NOT!!

Alla bilder min man har knäppt under jul helgen, närmare 500 tror jag det var. Ligger fortfarande kavar i kameran. Som sakt, ingen ork!
Men snart går jag av för två dagars ledighet, det ska firas med besök från sthlm. Johan och viktoria kommer ner för att fira nyår med oss och några vänner hemma hos frida och Jonas. Det ska bli trevligt. Henke har redan gjort två såser. Den tredje ska han tydligen göra idag. Han e ganska mat galen den där karln.

Annars.. så sover jag och läser den tredje boken i twilight serien. Skit bra!
Det är viktigt med vila. Jag börjar förstå det nu.

Ta hand om er. Vi ses när vi ses!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Det hade varit festligt med ett dagens foto nu när du har snajsat till dig så...puss

2009-12-30 @ 13:52:51
Postat av: Pernilla

Hur är det med bebismagen? Och mamma såklart :)

2009-12-30 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback