Har jag blivit en sucker för idol?

Nyss hemkommen från idol genrepet i Göteborg. Vilken match det kommer bli i morgon. Tyvärr tycker jag att Toves "glänsar" låt inte är den rätta. Men hon lär nog klara sig ändå. Erik va vinnaren som vanligt. Vilken stämma killen har.

Under programmets gång passade jenny på att tävla om backstage biljetter till i morgon. Å hon kammar fan i mig hem två stycken. En till mig och en till henne. Shit va riligt vi ska ha. Så om ni undrar vad jag ska göra i morgon, så ska jag krama och sitta i knäet på Herr Bagge!

nu är det dags för sängen.
kramar



Kommentarer
Postat av: Syster

Hahaha fyfan va elakt. jag tävlade också ju! ;) Jaja bara du hälsar erik att han ska komma o klippa sig hos mig :)

2009-12-03 @ 23:13:53
Postat av: Pernilla

Fan vad cooooollltttt!

2009-12-04 @ 10:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback