en konstig dag

Efter en ganska skön dag (tillslut) med lite tvättning, städning, löner, trevlig middag och trevlig fika blev mitt humör sakta men säkert lite bättre, Men tårarna rann många gånger idag. Sandra ringde vid ett tillfälle och frågade hur det va. Bara det fick mig att lipa. Konstigt det där. I varje fall. Svärmor följde med hem efter en kaffe hos madde för att hjälpa mig med strykning. Jag hatar att stryka så jag är så tacksam för den hjälpen. Vi hade det riktigt trevligt. Lite musik i bakrunden, tända ljus och en nytänd julgran.

Men som bäst blev dagen när vi landade hos sandra och jerker för lite glögg och pepperkakor. Sigrid fick sin docka och allt som kom me den. Gissa om hon blev glad. Mata, kissa, stoppa in nappen, hon verkade ha koll på läget. Tack för en trevlig kväll.

Nu är jag super nanig. I morgon väntar jobb och toa städning.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att höra att dagen sluta bra!

Kramar

2009-12-18 @ 10:06:34
Postat av: Sandy

I morse när jag kollade in i Sigrids rum satt hon på golvet och matade dockan med nappflaskan,värsta stora tjejen. Jag blev såååå rörd. puss

2009-12-18 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback