en frostig jul morgon

God morgon vänner!

Gårdagen var riktigt mysig. Vi kollade idol, med hela svenska folket antar jag. Vad tycker ni om vinnar låten? I år var första gången som jag inte brydde mig om vem som vann. Båda är skit duktiga och det kommer gå bra för båda. Eriks tjej därimot, Va fan sysslade hon med. Gullligt i början, men kom igen!!
Jaja vi käkade god mat, snackade skit och hade det allmänt trevligt.

I dag har Jul kännslan infunnit sig igen. Jag har tänt ljus och sitter vid datorn och små fryser lite medans restaen av huset sover. Det är grejer över allt, paket högen börjar växa. Det är jul helt enkelt.

Nu börjar Samuel prata i rummet, dags att  börja med frukost!

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: carro

ja jag fick panik på brudjäveln, gå ner från scenen, dte var ju inte hon som vann! Cp brud

2009-12-12 @ 11:54:13
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback