en bil i röven

Vi har just avslutat en dunder god middag som min man kokat ihop. Enkel men himla god kyckling gryata med pasta. Det blir mycket mat och bull prat nu märker jag. Ett nytt intresse jag lagt till med sedan skrotet i magen blev till =) Nog om det.

Min älskade man blev påkörd idag. Han tvärbromsade på E6:an mot Kungsbacka, men det gjorde inte bilen bakom. Tänk vad en sekunds blick åt ett annat håll kan ställa tilll. Det var den andra bilens fel, det är det alla gånger när man får en bil i röven. I varje fall. Det hade inte spelat någon roll. Huvudsaken är att Nosen är hemma och mår bra. För det gör han. Lite spänningar i nacken, men ingen fara.

Nu är det dags för diskning..
Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

men usch! Hooppas att du mår bra Hennke.

Kramar

2009-12-09 @ 06:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback