BR - barnens värld

Idag gick jag in på BR på lunchen. Harregud! Ett helt hav av prylar till de små. Jag blev alldeles tokig där inne. ALLT vi vuxna använder finns ju i miniatyr. Jag viste inte vilken ända jag skulle börja i. Vad ska man köpa. Sigrid är ju 1,5 nu. Så hon tycker det börjar bli kul att leka lite mer märker man.

Först tänkte jag köpa köks prylar till hennes kök hon ska få i julklapp. Men det var tydligen i 58 delar eller något liknande (!!!!!!!) 58 delar. Helt galet. I varje fall.
Så kom jag på det, Docka givetvis, men inte vad som helst, med potta, napp, nappflaska blöjor, trosor kläder.. ALLT. Helt galet. Det fanns tom säng, barnstol, sulky you name it. Men det får vänta till nästa gång. Hon kan allt börja lite lagom.

Min lilla docka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback