xoxo

God kväll vänner.

Oj vilken dålig uppdatering. Men tiden och lusten för bloggande försvann i Ystad. Vilket paradis! Dit åker vi igen.

Vi firade i varje fall min födelsedag i torsdags med grillning bad i havet och champagne. En helt under bar dag helt enkelt. Fredagen fortsatte nästan på samma sätt. Förutom att det va jerkers tur att fylla år.

Nu har jag varit hemma i några dagar. Jobbat och haft det allmänt slappt. Vår sista semestervecka gjorde verkligen susen. Det va en toppen vecka på alla sätt. Det va roligt att träffa patrik ullrika och farmor inga efter en härlig helg i helsingborg.

Nu ska jag börja mitt höstliv (nästan i varje fall) jag ska promenera, ta hand om mig själv och försöka att inte boka in så mycket. Jobbet, hemmet och egentid ligger först just nu.

Jag har typ tusen bilder från vår resa neråt i landet. Dom kommer.
fick även precis reda på att fotografen från bröllopet är färdig med bilderna. Jippie.. vi ska hämta dom i veckan. (nervös)
Oj va jag ska bomba er med ego bilder hahahah

nana gott xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback