to keep??




Jag sprang över denna vackra skinn jacka idag. Jag bokstvligt talat sprang på den. Å kunde inte riktigt släppa den. Denna biker jacka med en gosig kofta under i vinter så håller jag mig varm. Det var inte alls vad som stog på shopping listan egentligen. Jag behövde inget alls vid närmare efter tanke. Men jag tänkte handla lite bra att ha skräp på gina och hm. Men det var inget som föll mig i smaken. Men men.. det är dom spontana köpen som brukar bli dom bästa. Vad säger ni.. ska jag behålla den?

Jackan är från mission och kostar 1599:- Bra pris för denna fina skinn jacka tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lägg upp foto när du har den på dig!

2009-08-21 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback