tack JC

Idag var jag och min man på restaurang esters och käkade en riktigt god tre rätters meny! Scampi till förrätt, oxfile med potatisgratäng till varmrätt och en liten kula med choklad galss till kaffet. Super helt enkelt. Vi fick presentkort på esters i bröllopspresent utav mina jobbar kompisar på JC. Tack så mycket för det. En riktgit bra present.



Min man sitter och väljer vilken whisky han ska ha till kaffet. Se så konsentrerad han är =)






Henke gjorde ett jävla bildspel på mig när jag beställde glass... hahah
1. Beställer och ser bedjande ut
2. Blir sne för att han klickar massa kort. Men jag kunde ju inte direkt stäla mig och gapa bland massa gäster så i stället...
3. skämdes jag... å sedan
4. Garvade jag..

haha.. så här brukar det se ut när vi är ute.. vi e lite konstiga. Men jävligt kul har vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback