lyckat ändå!!!

Det blev en riktigt trevlig sväng på stan ändå. Söta Jenny följde med mig för att suporta mig i dagnes elende.... men efter en öl och massa tjej flams (några bilder oxå) så släppte vi allt och hade det riktigt trevligt tillsammans. Det va strålande sol (NOT)



Nu sitter jag hemma med massa goda mackor i magen och undrar hur fan jag ska få ihop veckans vimmel. Jag får helt enkelt ta med mig datorn till JC i morgon. Just nu måpste jag sova...



jag är sjukt trött.. Tack jenny för en trevlig kväll.

vi hörs i morgon vänner, nana gott!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv babe, mycke trevlig afton blev det! Hoppas du har det bra på jobbet...snart får du vara lite ledig =) Kram

2009-08-19 @ 12:09:56
Postat av: Anonym

Gud va snygg blogg :) har du gjort designen själv?



Ha en bra dag!

2009-08-19 @ 12:57:39
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice

2009-08-19 @ 13:42:22
URL: http://svenskablondiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback