lediga dagar

varför bokar jag alltid upp mig på 100000 saker de dagarna jag är ledig? Jag fattar inte att jag inte har lärt mig än hur lång tid allt tar, och framförallt att man kanske vill hinna sitta liiiite längre i soffan och kolla på nyhetsmorgon, läsa en bok och bara slappa. Min plan för i morgon var föörst att tvätta, städa, shoppa upp mormors pengar och inte så mycket mer. Sedan pratade jag med anna. En fika blev bestämmd. Så ringde jobbbet, dom behöver hjälp 2 timmar på morgonen. Så ringde jc kungsbacka. Jag och anna ska springa lite ärenden. Så pratade jag med sandra. Hennes syster är här. Dom vill jag ju oxå träffa. Jag ska vara hos mamma kl 3 för att göra tårta mm inför min systers kalas. puuuhhhhh behöver jag säga mer.. Man kan säga att mina lediga dagar inte är så jävla lediga. Jag borde skaffa mig ett 8-5 jobb.

nee.. schema för ledig dagar från och med NU!

Kommentarer
Postat av: Sandy

men min lilla människa!! du måste sluta fullboka dig på detta viset och "bara" vara ledig också,jag har ju sagt det till dig! Bättring på detta krävs!! stoor kram

2009-08-19 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback