Jag sprängs

Nu har jag landat hemma. Jag har stans värsta huvudvärk och känner mig lite illamående. Ska krypa ner i sängen, kolla lite tv och förhoppningsvis somna in som ett litet barn på en kvart eller två. Imorgon hopps jag vakna pigg och glad- utan huvudvärk! Den tar dö på mig...

För övrigt har jag haft en riktigt bra dag på stan med maria. Vi började med en dagens och mycket sen lunch på PN. Kyckling pasta för mig och fläskfile för M. God mat och trevligt sällskap. Några timmar och en och annan dagens senare begav vi oss till kba mässan för lite små shopping. Ögonbrynsfärg och svart nagelack för min del.

Kvällen avslutade vi med ett besök hos sandra och jerker. Alltid lika mysigt.

Men som sagt, mitt huvud sprängs..




världens colaste sigrid och jag och sandra. Bilderna är tagna i Ystad. Jag hade gärna haft en vecka till där!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloj!! ÅH LÄNGTAR tillbaka när jag ser korten! En frozen eller två,himlans mysigt var det. Imorn kommer du vakna upp utan huvudvärk och må som en prinsessa.stoor kram

2009-08-14 @ 00:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback