Jag gjorde det..

Jag startade veckan med sund mat och träning. Det blev 30 minuter på bandet och 45 minuter i gymmet. Nu är jag riktigt stolt över mig själv. Morgondagen tänker jag starta med en promenad. Nu jävlar =)

För övrigt har jag haft en ganska lugn kväll. Jobbat lite vid datorn, ätit chili keso och ägg. Myst med min man och haft det lugnt och skönt. På onsdag ska vi se till att ta tag i tack korten efter bröllopet. Tiden bara rusar iväg. Det är måndag och söndag mest hela tiden tycker jag. Så nu har vi i varje fall bokat in en dag. Kort ska väljas, vi ska skriva en tack rad till våra nära och kära som gjorde vår dag. Sedan ska det skickas iväg omgående.



Jag har glömt visa min fina frisyr jag hade bakifrån. Min syster är så duktig!
Denna kanske jag skulle sätta i tidningen. "jag har gift mig" hahah

Kommentarer
Postat av: anna

Duktig du är :)

2009-08-25 @ 09:31:14
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Pernilla

HYSTERISKT ROLIGT MED ANNONSEN I TIDNINGEN!

Bra jobbat med kost och träning!

2009-08-25 @ 10:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback